Klubmodul henter siden
Senior yoga | 001
Vejledning
1. Er det første gang du tilmelder dig? Så skal du oprette en profil her
2. Ellers skal du logge ind for at tilmelde dig.

Træn krop og sind med Yoga og Bevægelse i Bolbro GIF

Giv dig selv et pusterum og forkæl krop og sind. Holdet er for alle og kræver ingen forudsætninger. Der arbejdes ikke nødvendigvis med en specifik yogastil. Fokus kan også være på en serie af øvelser for et generelt bedre velbefindende.

På holdene lærer du at være til stede i nuet og får ro i sindet. Vi arbejder koncentreret med øvelser, der giver dig styrke og smidighed, så du kan få mere energi og balance i din hverdag.

Undervisningen foregår i en uhøjtidelig atmosfære og der er yogamåtter i salen. Men medbring gerne lidt vand, eventuelt en meditationspude og en varm trøje, varme strømper og et tæppe til afspændingsdelen.

Jeg er uddannet Hatha yogalærer fra Nordisk Yoga her i Odense, og jeg er i øjeblikket i gang med at starte mit eget yogastudie i Søhus (Odense N) ved navn Pomosa Studio. Jeg brænder meget for at støtte lokalmiljøet i den by, jeg bor i, og derfor kan jeg virkelig godt lide at undervise ved foreninger som Bolbro GIF. Jeg er især passioneret for at undervise nybegyndere og seniorer i yoga. Jeg er selv en semi ny yogi, der først lærte yoga at kende i 2019. Jeg var stiv som et bræt, da jeg begyndte. Men trods dette er jeg nu yogalærer. Jeg kan sætte mig ind i en nybegynders udfordringer og jeg forstår, at det kan være svært at lære noget nyt, især når kroppen ikke helt kan det samme, som ens hjerne gerne vil. Jeg skaber et rum, hvor du kan være dig selv, og hvor ingen dømmer hinanden. Så kom endelig til yoga på et af mine hold, og prøv det af.

Klassisk yoga med fysiske øvelser, åndedrætsøvelser og afsluttende afspænding. Kroppen vækkes blidt med opvarmende flow og stræk, derefter laver vi styrkende og energigivende øvelser, der gavner hele kroppen. Vi leger med balance- og koncentrationsevnen. Du vil opleve velvære i kroppen og ro i sindet. For alle seniorer!

Også hvis du ikke har prøvet yoga før. Yogaen kan tilpasses dig. Og det er aldrig for sent at starte til yoga.
Tid/Sted
Mandag 09:00-10:15 Yogasalen, Bolbro Hallen
Pris fra nu, indtil 01.10.2024.
4,00 kr.